Újabb Focikupán vettünk részt
A Ferro-Sped által a közelmúltban megrendezett focikupát követően egy újabb kispályás labdarúgó tornán vehetett részt a sofőrjeinkből és munkatársainkból álló csapat. A Ferro-Sped által...
A legutóbbi fuvarunk is különleges méretekkel rendelkezett, ami az egyébként mindig hatalmas túlméretesek között is kiemelkedő volt.
Ez a fuvar nem a súlya miatt volt különleges, noha az sem volt elhanyagolható, hiszen a legnehezebb szállítmány 40 tonnát nyomott. Ami speciálissá tette, az a szélessége. Az ausztriai Kapfenbergbe szállított óriási acélelemeket egy építkezéshez használják majd fel, és az egyes szerkezetek széltében elérték a 4,2 métert. Az ilyen széles rakományhoz már egyedi engedélyek és kíséret is szükséges, hogy a közutakra léphessünk velük.
A partnerünk teljes bizalommal volt felénk, hogy a speciális méretek ellenére a fuvar időben és akadálytalanul eljut a rendeltetési helyére, ezért mi is nyugodtak voltunk és precízen tudtunk teljesíteni.
A megrendelő egyébként a hosszú együttműködés során már megbizonyosodhatott róla, hogy nincs számunkra lehetetlen. Csak idén 500 fuvart vittünk neki, nem is beszélve a tavalyi és azelőtti évben teljesített 700-700 megbízásról. Általában nemzetközi túlméretes projekteken dolgozunk együtt, így a munka a méretektől eltekintve nem volt szokatlan.
A megrendelést 8 fuvarral teljesítettük, ebből hét kisspeciális volt, amihez az egyedi engedélyeket be kellett szereznünk, egy pedig nagyspeciális Mercedes vontatóval és ES-GE széthúzható póttal. Ez utóbbi volt a legsúlyosabb elem, egy 40 tonnás rakomány, amely egyébként 28 méter hosszú és 3,2 méter széles volt.
A kisspeciális fuvarokat Mercedes, DAF és MAN vontatókkal és Schwarzmüller széthúzható pótkocsikkal vittük, és ezek közül „csak” 15,1 méteresek voltak a leghosszabbak, viszont a szélességük 4,2 méterre húzódott. A forgalmi sávok átlagosan 3,5 méter szélesek, ezért is volt szükség a különleges engedélyekre, a legtapasztaltabb sofőrjeinkre és a saját kísérőinkre, akik a határig kísérték a szerelvényeinket, ahol az osztrák kollégák vették át.
Mindig jóleső érzés, ha a saját határainkat tudjuk feszegetni, mert így magabiztosabban vágunk bele a következő kihívásba tudva, hogy azt is meg tudjuk majd oldani.
A Ferro-Sped által a közelmúltban megrendezett focikupát követően egy újabb kispályás labdarúgó tornán vehetett részt a sofőrjeinkből és munkatársainkból álló csapat. A Ferro-Sped által...
A Ferro-Sped már több, mint 20 éves múlttal rendelkezik a fuvarozásban és büszkék vagyunk rá, hogy vannak olyan ügyfeleink (nem is egy), akivel a...
Elég változatos a gépszállítási portfóliónk, gyakorlatilag minden betakarítási művelethez vittünk már eszközöket. A kombájnok, talajművelő eszközök mellett néha más jellegű gépeket is viszünk, mint...
A Ferro-Spednél mindig igyekszünk olyan ügyekben szerepet vállalni, amelyben mi is elkötelezetten hiszünk. A véradás egy ilyen ügy, és úgy gondoltuk, hogy a munkatársaink...
A blogunk rendszeres olvasói már biztosan tudják, hogy nem vagyunk ismeretlenek Németországban, elég sokszor van ott a lerakónk, vagy felrakónk. A ritkábbik eset az,...
A köznyelvben csak fogasként emlegetett közlekedési eszköz Budapest egyik legendás vasútja, amely most ráncfelvarráson esik át. A felújításra mi visszük a kocsikat. A budapesti...
Egy költözéshez, bármennyi dobozunk is van, általában nem szokott kelleni 25 méter hosszú mélybölcsős szerelvény. Kivéve, ha nem csak cuccainkat, hanem a teljes házunkat...
Auch der Transport mit normale Größe kann einen spannend sein, wie zum Beispiel die österreichische Lieferung, be der wir nach Tirol in eines der...
Bereits im November kam die Idee, um einige Träume nach besten Kräften zu verwirklichen, da unsere Träume letztes Jahr sehr schön gewesen. Wir wollten...
Úgy vettük észre, hogy legyen az új gépjárművezető munkatársunk pályakezdő vagy tapasztalt sofőr mindig jól jön a segítség. Mindegy, hogy most ül először vontatón...