Minden fuvarunkkal feszegetjük a határokat, de ez már csak ilyen a túlméretes szállítmányozásban. A legutóbbi fuvarunk is különleges méretekkel rendelkezett, ami az egyébként mindig hatalmas túlméretesek között is kiemelkedő volt. Ez a fuvar nem a súlya miatt volt különleges, noha az sem volt elhanyagolható, hiszen a legnehezebb szállítmány 40 tonnát nyomott.

BLOG

Alig fértünk el az úton Ausztria felé

Minden fuvarunkkal feszegetjük a határokat, de ez már csak ilyen a túlméretes szállítmányozásban.

A legutóbbi fuvarunk is különleges méretekkel rendelkezett, ami az egyébként mindig hatalmas túlméretesek között is kiemelkedő volt.

Ez a fuvar nem a súlya miatt volt különleges, noha az sem volt elhanyagolható, hiszen a legnehezebb szállítmány 40 tonnát nyomott. Ami speciálissá tette, az a szélessége. Az ausztriai Kapfenbergbe szállított óriási acélelemeket egy építkezéshez használják majd fel, és az egyes szerkezetek széltében elérték a 4,2 métert. Az ilyen széles rakományhoz már egyedi engedélyek és kíséret is szükséges, hogy a közutakra léphessünk velük.

A partnerünk teljes bizalommal volt felénk, hogy a speciális méretek ellenére a fuvar időben és akadálytalanul eljut a rendeltetési helyére, ezért mi is nyugodtak voltunk és precízen tudtunk teljesíteni.

A megrendelő egyébként a hosszú együttműködés során már megbizonyosodhatott róla, hogy nincs számunkra lehetetlen. Csak idén 500 fuvart vittünk neki, nem is beszélve a tavalyi és azelőtti évben teljesített 700-700 megbízásról. Általában nemzetközi túlméretes projekteken dolgozunk együtt, így a munka a méretektől eltekintve nem volt szokatlan.

A megrendelést 8 fuvarral teljesítettük, ebből hét kisspeciális volt, amihez az egyedi engedélyeket be kellett szereznünk, egy pedig nagyspeciális Mercedes vontatóval és ES-GE széthúzható póttal. Ez utóbbi volt a legsúlyosabb elem, egy 40 tonnás rakomány, amely egyébként 28 méter hosszú és 3,2 méter széles volt.

A kisspeciális fuvarokat Mercedes, DAF és MAN vontatókkal és Schwarzmüller széthúzható pótkocsikkal vittük, és ezek közül „csak” 15,1 méteresek voltak a leghosszabbak, viszont a szélességük 4,2 méterre húzódott. A forgalmi sávok átlagosan 3,5 méter szélesek, ezért is volt szükség a különleges engedélyekre, a legtapasztaltabb sofőrjeinkre és a saját kísérőinkre, akik a határig kísérték a szerelvényeinket, ahol az osztrák kollégák vették át.

Mindig jóleső érzés, ha a saját határainkat tudjuk feszegetni, mert így magabiztosabban vágunk bele a következő kihívásba tudva, hogy azt is meg tudjuk majd oldani.

KIK

VAGYUNK

Ferro-Sped 2000

Fuvarozó és Szállítmányozó Kft.

H-2371 Dabas, Szent János út 1.

tel: +36 (29) 564-098

e-mail: info@ferrosped.hu

BLOG

KATEGÓRIÁK

TOVÁBBI BEJEGYZÉSEK

Close Menu