Ha szeptember, akkor vissza az suliba! Nem mi ültünk az iskolapadba, de stílszerűen az egyik szeptemberi projektünk a grazi Campus épületéhez kapcsolódik. Régi, talán az egyik legrégebbi partnerünk kért fel minket erre a három ütemből álló építkezésre.

Campus építés Grazban

Ha szeptember, akkor vissza az suliba! Nem mi ültünk az iskolapadba, de stílszerűen az egyik szeptemberi projektünk a grazi Campus épületéhez kapcsolódik.

Régi, talán az egyik legrégebbi partnerünk kért fel minket erre a három ütemből álló építkezésre. Ez a projekt csak az egyik a három jelenleg is futó együttműködésünkből, amelyek közt van egy ecseri áruházépítés és egy dunaharaszti csarnoképítés is. Az idei évben eddig már 2400 fuvart bonyolítottunk nekik, szóval biztosan állíthatjuk, hogy az egyik legnagyobb ügyfelünkről van szó. Mivel a betonelemeket tartalmazó osztrák fuvarjaikat minden alkalommal mi szállítjuk, ezért most sem volt kérdéses, hogy kit bíznak meg ezzel a grazi munkával is.

A Campus építése három ütemben történik, mivel háromszintes épületről van szó. A mi feladatunk a 17 méteres födémpanelek eljuttatása Majosházáról Grazba, az építkezés helyszínére, ami a belvárosban helyezkedik el.

Az egyik megoldandó feladatot pont az a helyzet jelentette a projektben. A betonelemek hossza miatt a rakományt csak egyszer széthúzható speciális szerelvényen lehet szállítani, túlméretben.

A helyszín azonban nagyon kényes.A szűk utcák, a többi épület közelsége és a forgalom miatt csak olyan sofőrökre bízhattuk a szállítást, akik nagy gyakorlattal, és magabiztossággal tudnak túlméretet vinni, hogy ne legyen fennakadás az odaérkezésben.

Szerencsére nem egy ilyen sofőrt tudunk felmutatni.

Kellett is, hogy több gyakorlott gépjárművezetőnk legyen, mert a 25 autónyi rakomány leszállítására összesen négy napunk volt, a legforgalmasabb utolsó napon pedig egyszerre 10 szerelvénynek kellett megjelennie a lerakodásnál. Szerencsére mind a sofőrgárda, mind az ottani kollegák értették a dolgukat, így nem csak pontosan és gond nélkül érkeztünk, de a lepakolás is nagyon gördülékenyen ment.

A párhuzamosan több szerelvénnyel való felvonulás a fuvarszervezőknek is kihívást jelent, mert ilyenkor egyszerre sok azonos típusú szerelvény lesz foglalt. A járműparkunk szerencsére áll annyi autóból, hogy ilyen esetekben sem maradunk el a további munkáinkkal, de azért némi átszervezést kíván a fuvarrend.

Szintén a fuvarszervezők feladata, hogy az autókat minél jobban kihasználjuk, így biztosítsák, hogy visszafuvar is legyen. Mivel itt is egyszerre kellett több járművet feltölteni ez is kihívást jelentett.

Az első ütem le is zárult ebben a projektben, de októberben és novemberben visszavárnak minket, hogy a második és a harmadik szint felhúzásához szükséges födémelemeket is leszállítsuk az új Campus épületéhez!

KIK

VAGYUNK

Ferro-Sped 2000

Fuvarozó és Szállítmányozó Kft.

H-2371 Dabas, Szent János út 1.

tel: +36 (29) 564-098

e-mail: info@ferrosped.hu

BLOG

KATEGÓRIÁK

TOVÁBBI BEJEGYZÉSEK