A nemzetközi szállítmányozás alatt a legtöbbször azt értjük, hogy hazánkból, vagy hazánkba indul egy fuvar, de egyre több olyan megrendelésünk van, ahol a felrakodó és a lerakodó hely is külföldön van. Egy ilyen jellemző fuvarunk az a tavaly novemberi szállítás, ahol is Németországból kellett egy Ausztriai helyszínre vinni konténereket.

Konténerszállítás percre pontosan

A nemzetközi szállítmányozás alatt a legtöbbször azt értjük, hogy hazánkból, vagy hazánkba indul egy fuvar, de egyre több olyan megrendelésünk van, ahol a felrakodó és a lerakodó hely is külföldön van.

Egy ilyen jellemző fuvarunk az a tavaly novemberi szállítás, ahol is Németországból kellett egy Ausztriai helyszínre vinni konténereket. A fuvar egy német partnerünk által érkezett, aki mostanában már egyre több ilyen megbízást közvetít nekünk. Ez a kinti szállítmányozási cég szokta intézni nekünk az utóbbi időben az ottani kíséretet és túlméret engedélyeket is.

Ennél a konténerszállítási projektnél is tőlük jött a megrendelés, és az elmúlt egy év együttműködése alapján további hasonló érdeklődésekre is számítunk tőle.

A rakomány miatt a feladat akár rutin is lehetett volna, de tudjuk, hogy minden fuvar egyedi elbírálást, egyedi szervezést kíván, mert mindenhol lehetnek kihívások.

Ebben az esetben a kihívást nem maga a fuvar jelentette, hanem az időzítés.

A konténerszállításhoz egyszer széthúzható szerelvényeket vetettünk be, bár volt kettő mega szerelvény is az összesen 15 fuvarban. A rakomány 3 méter széles és 2,9 méter magas volt, ami a teljes szerelvény magasságát már 4 méter fölé emelte. Van ugyan éves engedélyünk a túlméretes fuvarokra, de a négy métert meghaladó szerelvényekre már eseti engedélyeket és kíséretet is kellett kérnünk. Szerencsére a partnerünk ezt tudta intézni nekünk.

A nagy falatot a fuvarok leszervezése jelentette.

A projektben nem csak mi vettünk részt, több cég is szállított ugyanebben az időben, ezért az ütemezés nagyon szoros volt. A szokásos érkezési időablakokat most percekre kellett belőni, hiszen a lerakodási helyszínre rendelt daru is csak egy bizonyos időben állt rendelkezésre, és a szállítást végző kamionok is egy meghatározott sorrend szerint tudtak lepakolni. A csúszások megelőzése érdekében ezért szigorú ütemtervet kellett tartani, és még egy perces késés sem volt megengedett.

Az osztrák partnerek egyébként is precízen kezelik a határidőket, de ez különösen sok odafigyelést igényelt.

Komoly fuvarszervezési feladatot jelentett, hogy egyszerre ilyen sok autóval felvonuljunk Németországba, egy jó előre meghatározott időpontra, és az oda és vissza utakat is feltöltsük fuvarokkal, ahol szintén nem volt megengedhető a csúszás, nehogy az erre a projektre is hatással legyen.

Precíz munkavégzés és előrelátó szervezés kellett a fuvarszervezőink részéről, gördülékeny és megbízható szállítás a sofőr kollégák oldaláról.

Minden bizalmunk megvan a munkatársaink felé, így előre tudtuk, hogy nem lesz semmi gond a szervezés és szállítás során, és ez így is lett.

Biztosak vagyunk benne, hogy a precizitásunk és pontosságunk az, ami vonzóvá tesz minket a német és osztrák piacon is, mint szállító partner, hiszen ezek ott a hazainál is fontosabb szempontok. Magabiztosan állunk a hasonló munkák elébe!

KIK

VAGYUNK

Ferro-Sped 2000

Fuvarozó és Szállítmányozó Kft.

H-2371 Dabas, Szent János út 1.

tel: +36 (29) 564-098

e-mail: info@ferrosped.hu

fuvarozás ferro-sped kft.

BLOG

KATEGÓRIÁK

TOVÁBBI BEJEGYZÉSEK