Vannak gyors munkák, amelyeket gyakorlatilag a megkereséstől az árajánlat adásán át a leszállításig néhány nap alatt le tudunk bonyolítani. Néha azonban egy-egy munka hosszas előkészítést kíván. A pontosság mellett a legfontosabb előnyünknek a gyorsaságot, rugalmasságot tartjuk.

Hosszú lehet az út a fuvarokig

Vannak gyors munkák, amelyeket gyakorlatilag a megkereséstől az árajánlat adásán át a leszállításig néhány nap alatt le tudunk bonyolítani. Néha azonban egy-egy munka hosszas előkészítést kíván.

A pontosság mellett a legfontosabb előnyünknek a gyorsaságot, rugalmasságot tartjuk.

Ha beérkezik hozzánk egy megkeresés, igyekszünk azt minél előbb megválaszolni, és a legrövidebb időn belül ajánlatot is adni rá.

A szerelvényeinkre sem kell sokat várni, a járműparkunk számos speciális szerelvénnyel rendelkezik, és vontatóból sincsen hiány, tehát általában a megfelelő szállítóeszköz kiválasztása sem ütközik akadályba, és mivel az egyes szerelvénytípusokból több is van, ezért általában várni sem kell rá, hogy azok felszabaduljanak.

Tehát mi igyekszünk minden tőlünk telhetőt megtenni annak érdekében, hogy a fuvarok mielőbb teljesíthetőek legyenek, azonban néha nem rajtunk múlik a dolog. Minthogy abban a novemberi feladatban sem, ahol is építkezésekhez használt óriási faszerkezeteket kellett szállítani Ausztriából Németországba.

A megrendelőnk, az osztrák faelemeket gyártó cég két Grazhoz közeli telephelyéről kellett az előregyártott szerkezeteket az német építkezésre szállítani. 

Összesen kilenc fuvarra érkezett megrendelés és a rakomány változatos méretű volt. A 3 méter széles elemek nem jelentettek volna problémát az ütemezés szempontjából, hamar tudtunk volna autót is adni hozzá, és a szükséges adminisztráció is rendelkezésre állt.

A szerkezetek között azonban volt olyan is, amelyeknek hosszúsága meghaladta a 20-25 métert, és erre eseti engedélyt kell beszerezni Németországba és kíséretet is kell hozzá biztosítani.

Az ilyen eseti engedélyek átfutási ideje egyébként sem rövid, egy hónappal is számolhatunk, de a vírushelyzet miatt ezek most még hosszabb időt is igénybe vehetnek. A papírmunkára most is 5 hetet kellett várni. Az engedélyek beszerzése során már előre le kell adni azt, hogy milyen rendszámmal, sofőrrel és útvonalon fog közlekedni a szerelvény, természetesen a rakomány méretei mellett. A precizitás itt is fontos, hiszen akár pár centis eltérés a szállítmányban is megváltoztathatja, hogy milyen jogszabályi követelésnek kell eleget tenni a fuvarral.

Arról nem is beszélve, hogy a lejelentett sofőrt és járművet is le kell foglalni, irányba kell állítani és lehetőség szerint oda és visszafelé is feltölteni fuvarokkal.

A hosszas előkészítés természetesen kifizetődik, hiszen jól tervezhetővé válik az út, így gördülékenyebben halad a szállítás, azonban a rizikó is megvan, hiszen egy ilyen fuvar nem tesz lehetővé nagy rugalmasságot.

Úgy kell zajlania, ahogy azt előre megterveztük és lejelentettük, nincs mese.

A megrendelővel egyébként nem régóta dolgozunk együtt, de ez a fuvar volt az első, amit neki teljesítettünk.

A különös odafigyelésünk a pontosságra természetesen nem csak az új partnereknek szól, de ilyenkor mindig szeretnénk bizonyítani, hogy jó döntés volt minket választania.

A visszajelzésekből és az azóta is érkező újabb feladatokból úgy érezzük, hogy jól mutatkoztunk be a számára és ebből is egy hosszútávú jó ügyfélkapcsolat fog kialakulni.

KIK

VAGYUNK

Ferro-Sped 2000

Fuvarozó és Szállítmányozó Kft.

H-2371 Dabas, Szent János út 1.

tel: +36 (29) 564-098

e-mail: info@ferrosped.hu

fuvarozás ferro-sped kft.

BLOG

KATEGÓRIÁK

TOVÁBBI BEJEGYZÉSEK