Ritkán adódik lehetőségünk arra, hogy Franciaországból vagy ide szállítsunk, pedig a sofőrjeink biztosan értékelnék, ha ezeken a festői tájakon többet járhatnának. A legutóbbi ilyen alkalom egy egészen hirtelen megrendelés alkalmával érkezett. A játszótérépítéssel foglalkozó magyar megrendelő Franciaországból rendelt beton gördeszkapálya elemeket egy budaörsi gördeszkapark kivitelezéséhez.

Festői környezetben szállítottunk

Ritkán adódik lehetőségünk arra, hogy Franciaországból vagy ide szállítsunk, pedig a sofőrjeink biztosan értékelnék, ha ezeken a festői tájakon többet járhatnának.

A legutóbbi ilyen alkalom egy egészen hirtelen megrendelés alkalmával érkezett. A játszótérépítéssel foglalkozó magyar megrendelő Franciaországból rendelt beton gördeszkapálya elemeket egy budaörsi gördeszkapark kivitelezéséhez. Az interneten találtak ránk, és egy pénteki nap kerestek meg minket azzal, hogy mi az a lehető legkorábbi időpont, amikor négy autóval fel tudnánk vonulni a Rhone partján fekvő Laudun-l’Ardoise-beli gyártónál, hogy elhozzuk az elemeket.

A gyorsaság nem is volt elegendő a munka megszerzéséhez, hanem még az is feltétel volt, hogy egyszerre érkezzenek meg a felpakolásra az autók.

Sejtettük, hogy megoldható a dolog, hiszen a járműparkunk mérete és összetétel miatt a négy nyerges vontató egyidejű biztosítása nem fog problémát okozni. Azonban ahhoz kellett egy kis utánajárás, hogy megnézzük, hogy a környéken végző autókat hogyan tudjuk egy időpontra összekoordinálni.

Végül három országból trombitáltuk össze rekord gyorsasággal a szükséges szerelvényeket, amelyek éppen a „környéken” voltak és felépítésben is megfeleltek.

A három normál szerelvény és az egy mega vontató végül Németországból, Ausztriából és Svájcból érkezett a felpakolás helyszínére már a következő kedden. Kicsit távolról értelmeztük a környék fogalmát, de szerencsésen jött ki a helyzet, mert így nagyon gyorsan tudtunk reagálni a partner igényeire, aki értékelte, hogy az ad hoc helyzet és a speciális igények sem gördítettek akadályt az együttműködés elé. Másrészt számunkra is jól jött, hogy a német területeken végző járműveknek nem kellett üresen hazatérniük, így sokkal gazdaságosabban tudtuk őket járatni.

A négy jármű azért is kellett egyszerre, hogy megfelelően el tudják osztani a rakományt. Az elemek közül voltak szélesebbek is, ezekhez volt szükség a mega szerelvényre, de még ezek sem haladták meg a maximális szélességet, így nem volt szükség túlméret engedélyre sem. Persze ez is hozzájárult ahhoz, hogy ilyen gyorsan tudtunk reagálni a megkeresésre. Az engedélyek megkérése, főleg Franciaországban, ahol ritkábban járunk, biztosan heteket vett volna igénybe.

A gördeszkapark elemek végül 1535 km-t utaztak a hirtelen felvonult autókon Budaörsre, ahol egy új pályát építenek belőlük a deszkások nagy örömére.

Alapvetően is büszkék vagyunk rá, hogy a járműparkunknak és a felkészült fuvarszervezőknek köszönhetően egyébként is gyorsan tudunk ajánlatot adni és teljesíteni, de ezt a rapid szervezést különösen sikersztorinak éljük meg. A szerencsén is múlt, de nagyrészt inkább azon, hogy most már annyi járművünk van, hogy gyakorlatilag bármikor nagyon rövid határidővel felszabadul lesz egy adott szerelvény.

Nem jellemző, hogy ilyen sürgősen kell fuvart szervezni, de néha adódik ilyen helyzet is, és örülünk, hogy a fuvarszervezőink és a sofőrjeink is rugalmasan és gyorsan tudnak adaptálódni a helyzethez.

KIK

VAGYUNK

Ferro-Sped 2000

Fuvarozó és Szállítmányozó Kft.

H-2371 Dabas, Szent János út 1.

tel: +36 (29) 564-098

e-mail: info@ferrosped.hu

fuvarozás ferro-sped kft.

BLOG

KATEGÓRIÁK

TOVÁBBI BEJEGYZÉSEK