Többek között azt szeretjük a túlméretes szállításban, hogy olyan helyekre és olyan projektekbe is bepillantást nyerhetünk, ahova csak nagyon kevesen láthatnak be. Legutóbb például a Liszt Ferenc nemzetközi repülőterünk bővítése okán jártunk az újonnan épülő gigantikus hangárnál, hogy acél szerkezeti elemek vigyünk a helyszínre. A legutóbbi ilyen alkalom egy egészen hirtelen megrendelés alkalmával érkezett. A játszótérépítéssel foglalkozó magyar megrendelő Franciaországból rendelt beton gördeszkapálya elemeket egy budaörsi gördeszkapark kivitelezéséhez.

A reptérbővítésben is segítettünk

Többek között azt szeretjük a túlméretes szállításban, hogy olyan helyekre és olyan projektekbe is bepillantást nyerhetünk, ahova csak nagyon kevesen láthatnak be.

Legutóbb például a Liszt Ferenc nemzetközi repülőterünk bővítése okán jártunk az újonnan épülő gigantikus hangárnál, hogy acél szerkezeti elemek vigyünk a helyszínre.

Tavaly olvastuk a hírt mi is, hogy megtörtént az alapkőletétel az új Aeroplex Közép-Európai Légijármű Műszaki központhoz. A 8 ezer négyzetméteres hangár a repülőgépek karbantartására szolgál majd, ahol egyszerre egy szélestörzsű, vagy négy keskenytörzsű repülőgépet tudnak majd kiszolgálni, illetve a szakemberek szinte valamennyi légijármű-típus karbantartásáról gondolkodhatnak majd az épülő hangárban. A hangár hiánypótló vállalkozás olyan szempontból, hogy eddig nem volt lehetőség szélestörzs gépek karbantartására a budapesti repülőtéren, de ez a létesítmény már alkalmas lesz rá.

Az új létesítmény az 1-es és a 2-es terminál között, a már meglévő repülőtér-karbantartó hangárok szomszédságában épül, és nagyon jó úton halad a várhatóan 2022 februárjában esedékes nyitás felé.

Jelenleg az acélszerkezet szerelése, a homlokzati és tetőpanelek elhelyezésével kapcsolatos munkák zajlanak, ebbe kapcsolódtunk be mi is. Acélszerkezet gyártással foglalkozó partnerünk sárospataki üzemében vesszük fel azokat az elkészült elemeket, amelyek a helyszíni összeszerelést követően a tetőszerkezetet fogják alkotni.

Ugyan az acél elemek nem összeszerelt állapotban kerülnek leszállításra, így is hatalmas rakományról beszélünk, amihez speciális szerelvényeket kellett felvonultatnunk.

Partnerünk üzemében a csarnokban felszerelt belső daruk pakolták meg  a szerelvényeinket. Egy jármű több sor elemet is kapott, amik egymásra feküdtek, hogy gazdaságosabb legyen a szállítás. Amiben nem lehetett lefaragni, az az elemek szélessége volt, ugyanis 4 méteres szélességükkel jócskán „lelógtak” a platóról. Erre persze az előzetes egyeztetéseknek megfelelően számítottunk is, tudtuk, hogy a szállítmány mind hosszra, mind szélességre, mint súlyra túlméretesnek fog számítani.

A kicsivel több, mint 240 km-es fuvar után megpillanthattuk a valóban monumentális hangárt is, ahol már várták az elemeket, amelyeket a lepakolás és összeszerelés után 30 méteres magasságba emelnek fel, hogy a 90 méter széles tetőbe beépítsék.

Partnerünkkel már 5 éve dolgozunk együtt különböző acélszerkezeti elemek szállításában, amelyek közül több túlméretes is volt, ezért biztosak vagyunk benne, hogy még több látványos építkezést fogunk látni általuk a jövőben is.

KIK

VAGYUNK

Ferro-Sped 2000

Fuvarozó és Szállítmányozó Kft.

H-2371 Dabas, Szent János út 1.

tel: +36 (29) 564-098

e-mail: info@ferrosped.hu

fuvarozás ferro-sped kft.

BLOG

KATEGÓRIÁK

TOVÁBBI BEJEGYZÉSEK