Elég sok érdeklődés érkezik hozzánk az álláshirdetéseinkkel kapcsolatban, főleg a leendő sofőrökben merül fel kérdés a munkával kapcsolatban. A lentiekben összegyűjtöttük azokat a leggyakoribb kérdéseket, amelyekre kíváncsiak vagytok és meg is válaszoltuk őket. Alkalmaztok pályakezdőket is? Ők milyen autókra kerülnek fel? Igen, semmi akadálya, hogy pályakezdőként jelentkezz, ha megvan minden szükséges jogosítványod. Az első heteidben egy tapasztalt Ferro-Sped-es kolléga mellé fogsz szegődni, hogy megtanuld a szakma csínját-bínját. Utána normál nyitott pótkocsis járművel fogsz dolgozni kezdésnek.

Ezeket kérdezik tőlünk a leendő sofőrök

Elég sok érdeklődés érkezik hozzánk az álláshirdetéseinkkel kapcsolatban, főleg a leendő sofőrökben merül fel kérdés a munkával kapcsolatban.

A lentiekben összegyűjtöttük azokat a leggyakoribb kérdéseket, amelyekre kíváncsiak vagytok és meg is válaszoltuk őket.

Alkalmaztok pályakezdőket is? Ők milyen autókra kerülnek fel?
Igen, semmi akadálya, hogy pályakezdőként jelentkezz, ha megvan minden szükséges jogosítványod. Az első heteidben egy tapasztalt Ferro-Sped-es kolléga mellé fogsz szegődni, hogy megtanuld a szakma csínját-bínját. Utána normál nyitott pótkocsis járművel fogsz dolgozni kezdésnek.

Milyen papíroknak/jogosítványoknak kell meglennie ahhoz, hogy kezdhessenek nálatok?  
B, C+E jogosítvány, PÁV II. vagy III., GKI kártya, sofőrkártya kell ahhoz, hogy alkalmazni tudjunk.

Csak B kategóriával vannak állások?
Jelenleg nincsen olyan nyitott pozícióink, amihez elegendő a B kategóriás jogosítvány.

Tudtok segíteni megszerezni a GKI kártyát?
Nem, sajnos ebben nem tudunk segíteni.

Csak belföldön szeretnék vezetni, vannak csak belföldi sofőr állás van nálatok?
A darus autóink nem járnak külföldre, de az egyéb szerelvények esetében vegyesen van belföldi és külföldi munkavégzés is. Ha darus autóra ülsz, akkor csak itthon kell vezetned, de egyébként a többi járműnél nincsen csak belföld.

Hétvégézni is kell?
Alapból nem, de esetileg előfordul. Lehet havi max. egy olyan nemzetközi fuvar, ilyen amikor pénteken szombaton kell felrakodni és hétfőn van lerakás. Ilyenkor az állás idő fizetve van: szombatra 10 000 Ft, vasárnapra 20 000 Ft jár. Ha szombaton kell felrakodni akkor arra a napra a napidíj+km is jár.

Messze lakok tőletek, azért még van értelme jelentkeznem?
Természetesen, heti 1 oda 1 vissza út van, és 15ft/km bejárási költséggel támogatjuk az utazást. Több régi kolléga is érkezik akár 200-250km-ről.

Darus autóra szeretnék felülni, van lehetőség arra, hogy ilyen autóra jelentkezzek?
Igen, van. Az elején váltóként ülsz majd fel, majd kb. 2 hónap után lesz saját autód is.

Tudok kezdeni rögtön mega/túlméretes kamionokon?
Ha van tapasztalatod ilyen szerelvényekkel akkor igen, semmi akadálya.

Mire számíthatok, mennyi lesz a kezdő fizetésem?
Ez attól függ, hogy milyen szerelvényen kezdesz, amit a tapasztalatod alakít és hogy milyen autót szeretnél, vállalsz vezetni. A kezdő fizetések 440.000 Ft-tól – 650.000 Ft-ig mozognak.

Hogyan tudok többet keresni?
Akkor tudsz többet keresni, ha több nemzetközi fuvart és hétvégézést vállalsz, illetve mielőbb speciális autóra kerülsz, mert ezek magasabb bérsávban vannak.

Hogyan tudok előrelépni, milyen előrelépési lehetőségek vannak?
Ha megbízhatóan végzed a munkád és, rugalmasan állsz a munkához, akkor hamar előreléphetsz.  Normál nyitott pótkocsiról először általában kis speciális kamionra lehet átülni. Utána a nagy speciális kamion, majd a túlméretes szállítások jelentenek újabb lépcsőket. Darus vizsga esetén a darus kamion is egy előrelépési lehetőség.

Milyen feladataim lesznek a mindennapokban a vezetésen kívül?
Menetlevelek és egyéb dokumentumok kitöltése, beküldése CMR programon keresztül, időközönként a rakományok rakodásában való részvétel is a munkád részét jelenti.

Hogyan alakul egy átlagos munkanap a Ferro-Sped sofőröknél?
Felrakodás, vezetés, lerakodás. Általában napi 1, de valamikor 2 fuvart kell teljesíteni.

Kikkel kell együtt dolgoznom a munkám során?
Fuvarszervező, sofőr munkatársak, megbízó cégek munkatársaival kell majd kommunikálnod.

Vannak rendszeres útvonalak, vagy eseti munkákon kell dolgozni?
Vannak rendszeres útvonalak is, néha eseti munkák is.

Van választási lehetőségem, hogy milyen jellegű munkákon szeretnék dolgozni?
Kamion választásra van lehetőség, arra, hogy milyen szerelvényre szeretnél felülni, de azon belül a fuvarok leszervezése nem a sofőrök feladata.

Milyen béren kívüli juttatásokra számíthatok?
Támogatjuk a bejárást, próbaidő után szépkártyát is adunk, illetve rendszeresen kapnak ajándékcsomagot, extra ellátmányt a sofőrjeink.

Állandó járművet kapunk, vagy minden munkán más járművel kell dolgozni?
Az elején váltósofőr leszel, kb. 1-2 hónap után kaphatsz saját kamiont. Váltósofőrként plusz bért kapsz.

Egy hónapban hány kilométert mennek?
Átlagban 6000-9000km-t tesznek meg a sofőrök.

Hova szállítunk külföldre?
Ausztria, Németország, Olaszország, Szlovákia, Szlovénia, Románia, Szerbia a leggyakoribb célállomások.

Mi a dresscode?
Hosszú nadrág, munkavédelmi bakancs.

Mi van, ha csak rövid távokat megyek?
Magasabb napidíjak vannak számolva ebben az esetben.

 

SZERETNÉL GÉPKOCSIVEZETŐKÉNT DOLGOZNI A FERRO-SPEDNÉL? 
JELENTKEZZ ITT! 

KIK

VAGYUNK

Ferro-Sped 2000

Fuvarozó és Szállítmányozó Kft.

H-2371 Dabas, Szent János út 1.

tel: +36 (29) 564-098

e-mail: info@ferrosped.hu

fuvarozás ferro-sped kft.

BLOG

KATEGÓRIÁK

TOVÁBBI BEJEGYZÉSEK