A blogunk rendszeres olvasói már biztosan tudják, hogy nem vagyunk ismeretlenek Németországban, elég sokszor van ott a lerakónk, vagy felrakónk. A ritkábbik eset az, hogy ha mind a kettő ott van. Nem szokványos külföldi szállítmányozási megbízást kaptunk egy osztrák partnerünktől, akik német ügyfelüknek kerestek olyan fuvarozót, aki fel tud állítani egyszerre három speciális szerelvényt egy németországi felvevő helyre.

Németországból Németországba szállítottunk

A blogunk rendszeres olvasói már biztosan tudják, hogy nem vagyunk ismeretlenek Németországban, elég sokszor van ott a lerakónk, vagy felrakónk. A ritkábbik eset az, hogy ha mind a kettő ott van.

Nem szokványos külföldi szállítmányozási megbízást kaptunk egy osztrák partnerünktől, akik német ügyfelüknek kerestek olyan fuvarozót, aki fel tud állítani egyszerre három speciális szerelvényt egy németországi felvevő helyre.

Mivel a flottánk mérete és a változatos szerelvénykínálatunk engedi, hogy rövid határidővel több ugyanolyan autót is szabaddá tegyünk, ezért minket választottak a munkára, még akkor is, ha a felrakodás a telephelyünktől 900 km-re volt.

Nem jellemző, hogy ilyen távoli fuvarra nem találnak egy közelebbi megoldást, de a körülmények és igények alapján nehéz volt olyan szállítmányozó céget találniuk, aki hamar fel tudja vonultatni a szükséges járműveket, a közelben van és versenyképes ajánlatot is tud adni.

A közelben éppen nem voltunk, mármint telephely szempontjából, viszont a rendszeres németországi fuvarjaink lehetővé tették, hogy úgy koordináljuk össze az igényelt járműveket, hogy egyszerre mind azonos időben a közelben végezzen. Idő és költséghatékonyság szempontjából is fontos, hogy ne menjünk messziről és üresen a felrakodás színhelyére, hanem az autók mindig a legjobban ki legyenek használva. Ennek a koordinálása fuvarszervezői feladat, de szerencsénkre ezen a téren sem szűkölködünk tehetséges kollégákban.

A három egyszer széthúzható szerelvénynek ugyanabban az időpontban kellett több helyszínről megérkezni a felrakodóba, hogy az első adagot feldaruzzák a szállítandó betonelemekből.

A rakomány a legszélesebb pontjukon 3,7m*3,7m-es beton építőelemekből állt, amelyeket egy építkezésen vártak több mint 300 km-rel északabbra, Bréma közelében. Egy speciális pótkocsira összesen három elem fért fel, amelyek így 12 tonnát nyomtak.

Mivel a 3,7 méteres szélességük miatt a szállítmány már túlméretesnek minősült, ezért engedélyköteles volt a fuvar és kíséretet is kellett hozzá biztosítani, ezeket a megbízónk intézte el. Az év elején változások léptek életbe a németországi túlméretes fuvarozásban, ezért egyszerűbb és gyorsabb volt, ha helyileg intézzük a túlméretes dokumentációt.

A három kamionból álló konvoj a kísérőautókkal kétszer fordult, mert összesen 18 elemet kellett eljuttatnunk az építkezésre, amely mind a három autónak két-két fuvart jelentett.

Mivel rögtön jöttek is vissza a következő adagéért, ezért a szállítás két teljes napot vett igénybe.

A második brémai lerakodás után szabadultak fel az autók, amelyek mentek tovább a következő németországi felrakodás helyszínére, hogy megpakolva jöjjenek hazafelé is.

Büszkék vagyunk erre a munkára, mert ez azt jelenti, hogy a flottánk mérete és összetétele, rugalmasságunk és pontosságunk, valamint a Németországi munkáink híre egyre távolabb ér.

KIK

VAGYUNK

Ferro-Sped 2000

Fuvarozó és Szállítmányozó Kft.

H-2371 Dabas, Szent János út 1.

tel: +36 (29) 564-098

e-mail: info@ferrosped.hu

fuvarozás ferro-sped kft.

BLOG

KATEGÓRIÁK

TOVÁBBI BEJEGYZÉSEK