Mi az, ami konténernek néz ki, konténer méretei vannak, konténer formája, színe és anyaga van? Konténer? Nem, hanem mobil, por¬tábilis gázkompresszor. Elismerjük, ezt valóban nehéz lett volna kitalálni, pláne, ha az ember nem járatos a földgáziparban. Mi sem vagyunk azok, ezért nekünk is újdonságot jelentett mind a funkciója, mind a formája annak a komplett kompresszoregységnek, amelyet Kiskunhalasról kellett Romániába szállítanunk.

Komplett kompresszoregység Romániába

Mi az, ami konténernek néz ki, konténer méretei vannak, konténer formája, színe és anyaga van? Konténer? Nem, hanem mobil, por­tábilis gázkompresszor.

Elismerjük, ezt valóban nehéz lett volna kitalálni, pláne, ha az ember nem járatos a földgáziparban. Mi sem vagyunk azok, ezért nekünk is újdonságot jelentett mind a funkciója, mind a formája annak a komplett kompresszoregységnek, amelyet Kiskunhalasról kellett Romániába szállítanunk.

Egy kis utánajárással megtudtuk, hogy a magyar fejlesztésű, néhány évvel ezelőtt a piacra dobott innovációt olyan kisebbé, éretté váló gázmezők kitermelésében, a kitermelés fokozásában, gázvezetékek karbantartásában használják, ahol rugalmasan telepíthető gázkompresszor egységekre van szükség.

A készre szerelt teljes egységek a megrendelőnk kiskunhalasi gyárából kerültek ki, és könnyen-gyorsan, minimális alapozással telepíthetőek a rendeltetési helyükre.

A megrendelésben szereplő gázkompresszor állomás a nagymajtényi földgázmezőkre kellett, hogy eljusson, ahol várta már a földgázkút, ahol megfogja az értékes nyersanyagot.

Ahogy korábban a kis rejtvényünkben is sejtettük, a kompresszor méretei és formája teljesen megfeleltek egy konténernek, ezzel is növelve a szállíthatóságát. Szerencsére a konténerszállítás a kevésbé komplikált túlméretes fuvarozások közé tartozik, hiszen az ilyen rakományt könnyebb felrakodni és rögzíteni is.

Az igazi kihívást az jelentette, hogy ez a konténer a felszerelése miatt jóval értékesebb volt, mint a szokásos hasonló elemek, és a megrendelőnk is fontos új partner volt, így extra óvatossággal bántunk a rakománnyal.

A teljes állomás néhány a helyszínen összeszerelendő elemből állt, amelyek mind felfértek egy alacsony platós szerelvényre, amelyen így összesen 8,4 métert foglaltak el. A szállítmány nem volt szélességében túlméretes, pont a szerelvény méretire illett, de a magassága indokolta az alacsony platót. rendszerint azért csökkentjük a magasságot ha lehet, hogy ne legyen probléma az alacsonyan fekvő forgalmi akadályok, hidak, aluljárók, vezetékek miatt.

Egy közel 400 kilóméteres úton már sok ilyen helyzettel találkozhat az sofőr, ezért fontos azoknak pontos felmérése, illetve a magasság lehetőség szerinti csökkentése a könnyebb haladás érdekében.

Szerencsére a fuvarszervezőink megfelelő utat biztosítottak, és a sofőrjeink is a szokásosan jó idejüket futották a nemzetközi útvonalon, így a kompresszoregység időben, pontosan megérkezett a rendeltetési helyére, ahol már várták a lerakodással az előkészített daruk.

Az egység előreszerelt volta miatt a telepítés is egyszerű volt, az egységet egyenesen a helyére lehetett emelni a pótkocsiról.

Ismét egy olyan fuvaron vagyunk túl, amely talán méreteiben nem volt szokatlan, de általa további tapasztalatokat gyűjtöttünk és újat is tanultunk egy izgalmas iparágról.

KIK

VAGYUNK

Ferro-Sped 2000

Fuvarozó és Szállítmányozó Kft.

H-2371 Dabas, Szent János út 1.

tel: +36 (29) 564-098

e-mail: info@ferrosped.hu

fuvarozás ferro-sped kft.

BLOG

KATEGÓRIÁK

TOVÁBBI BEJEGYZÉSEK