A májusi hónapunk (is) a túlméretes szállítmányokról szólt, és egyre nagyobbak, hosszabbak jöttek egymás után. A tetőszerkezetet gyártó partnerünk 18 méteres rakománya még a kisebbek közül volt ebben a hónapban. Egy éves munkakapcsolatunk során már több hasonló túlméretes rakományt szállítottunk le nekik, a mostani fuvarban pedig egy osztrák magtároló tetejéhez vittünk át Ausztriába fagerendákat.

18-ra lapot húztunk májusban

A májusi hónapunk (is) a túlméretes szállítmányokról szólt, és egyre nagyobbak, hosszabbak jöttek egymás után.

A tetőszerkezetet gyártó partnerünk 18 méteres rakománya még a kisebbek közül volt ebben a hónapban. Egy éves munkakapcsolatunk során már több hasonló túlméretes rakományt szállítottunk le nekik, a mostani fuvarban pedig egy osztrák magtároló tetejéhez vittünk át Ausztriába fagerendákat. A méretük mellett az alakjuk sem volt szokványos, a szállítás szempontjából, hiszen tetőgerendaként teljesen elfogadható a háromszög forma. A pótkocsin azonban emiatt nem is fértek el teljesen a 3,6 méter széles elemek, amelyeket közel négy méretes halomba rendeztünk a 21 méteres szerelvényen.

Ehhez az elemhosszhoz még az egyszer széthúzható pótkocsi elég volt, de a következő mérethez már az eggyel nagyobb, kétszer széthúzható szerelvényre volt szükség. 20 éve partnerünk a cég, akiknek számos hatalmas daruját vittük már az évek során. Most májusban ezüstérmes volt hosszúságban az a 24 méteres szerkezet, amelyet Balmazújvárosból szállítottunk Szerbiába. A lerakodó alapján valószínűleg egy hulladékgazdálkodási telepen, újrahasznosító telepen fog munkába állni a daru, amit egy 29 méteres, 40 tonnás szerelvény vitt itthonról.

Az aranyérmet a hónapban mindenképpen az a 10 db 30 méteres gerenda szállítása vitte el, amelyet belföldön szállítottunk egy partnerünknek, aki számos ilyen megbízást adott már nekünk az együttműködésünk 15 éve alatt.

Két napig tartott a munka, amelynek keretében a fuvarozó cég új csarnokának szerkezeti elemeit elszállítottuk Erdőtelekről Nagyigmándra.  A 200 km-re lévő építkezés vasbeton elemeit kétszer széthúzható szerelvényekre rakodtuk fel, amelyek összesen 40 méteres elemhosszig használhatóak. A feldaruzott rakománnyal együtt 34 méteres szerelvények összesen kamiononként 51 tonnát nyomtak, tehát ez a szállítmány, méretben, súlyban és mennyiségben is magasan nyerte a májusi mezőnyt.

Természetesen nem versenyezünk a legnagyobb szállítmány címért, hiszen minden rakomány lehet trükkös és kihívást jelentő súlytól, mérettől függetlenül. De ha versenyeznénk, akkor még kellene lapot húznunk, mert az eddigi rekordunk 40 méter hosszú elem szállítása volt, ezt kellene megdönteni.

KIK

VAGYUNK

Ferro-Sped 2000

Fuvarozó és Szállítmányozó Kft.

H-2371 Dabas, Szent János út 1.

tel: +36 (29) 564-098

e-mail: info@ferrosped.hu

fuvarozás ferro-sped kft.

BLOG

KATEGÓRIÁK

TOVÁBBI BEJEGYZÉSEK