Szokott jönni hozzánk olyan kérdés, hogy tudjuk-e mindig, hogy mit szállítunk? Nos, nem. Néha persze teljesen egyértelmű, hiszen a legtöbbször a túlméretes szállítmányaink gépek vagy építőanyagok, gerendák építkezésekhez, ezeket már ismerjük. De vannak olyan esetek, amikor a lerakónál jön a felismerés, hogy mihez is szállítottunk. A partnerünk, akiknek évek óta szállítunk acélt mindenféle építkezéshez Kápolnásnyékra hívott minket felrakodni két kamiont 14 méter hosszú acélháló csövekkel. Ebből még nem gondoltunk semmi extrára, sok építéshez van szükség ilyen típusú elemekre.

Darufuvarozás oda-vissza

Ütemterv szerint, jól halad a 20. dunai híd építése, ami Kalocsát és Paksot köti majd össze, és amikor várhatóan 2024-ben elkészül, a két város között a menetidő hozzávetőlegesen 15 percre csökken, mivel az új híd egy 70 kilométeres kerülőutat tesz szükségtelenné.

Egy újabb mérföldkőhöz érkezett a híd felhúzása, így egy lánctalpas daru, amit nagyjából fél évvel ezelőtt mi vittünk a helyszínre befejezte a munkáját.

Partnerünk, aki megbízott minket a szállítással daruk bérbeadásával foglalkozik főleg hídépítéshez, és már nem egyszer bízott meg minket különböző óriási gépek kifuvarozásával. Általában mi is visszük őket a helyszínre, és vissza a telephelyre is, most sem történt ez másként.

Így a visszafelé úton, már tudtuk, hogy mire számíthatunk, mekkora és milyen hosszra kihúzott gépszállító trailerrel kell felvonulnunk ahhoz, hogy platóra rakjuk az eszközt.

A körülmények jelentősen javultak, mert amikor érkeztünk a lánctalpassal még nem volt kialakítva ennyire az építési terület, és süppedős partszakasz jelentősen megnehezítette a gép felállását a platóval ellátott szerelvényre.

Most sokkal stabilabb terepen sikerült állnunk, köszönhetően az előrehaladott építkezésnek és tereprendezésnek, ezért nem is volt problémás a gép felgördülése a mélybölcsős pótkocsira.

Múltkor, amikor itt jártunk mi magunk is belemélyedtünk a sáros, kavicsos terepbe, ami alapvetően is problémás volt, mert nehezebb így megmozdulni egy több mint 50 tonnás szerelvénnyel, de a lánctalpasnak sem volt megfelelő tapadása a 30 cm-es platóra való felhajtáshoz. Ez alkalommal az idő és a terep is jobb volt, így gyorsabb is volt a felrakodás.

Az alacsonyan futó gépszállító szerelvény így végül 25 méter hosszú 3,5 széles és 4,4 magas lett, amit egy szakkísérő is felügyelt, ahogy elindultunk a partnerünk telephelyére vele, Budapestre, a XXIII. kerületbe.

A gépszállítás maga rutinmunkának számított, de szeretjük az ilyen munkákat, mert láthatjuk élőben, hogy hogyan haladnak ezek a nagyszabású építkezések.

Ez a szállítás is megerősített minket abban, hogy ez a híd nagy segítséget fog jelenteni a környéken ingázóknak is, és nekünk szállítmányozóknak is.

KIK

VAGYUNK

Ferro-Sped 2000

Fuvarozó és Szállítmányozó Kft.

H-2371 Dabas, Szent János út 1.

tel: +36 (29) 564-098

e-mail: info@ferrosped.hu

fuvarozás ferro-sped kft.

BLOG

KATEGÓRIÁK

TOVÁBBI BEJEGYZÉSEK