Szinte minden ősszel be tudunk számolni újabb gépszállításokról. Másoknak az ősz a szüret, a Halloween és az iskolakezdés időszaka, nálunk az jelzi az évszak beköszöntét, hogy ismét vetőgépek és kombájnok kerülnek a pótkocsijainkra. Készülünk is rá, hiszen ilyenkor elég sokszor kell bevetnünk a gépszállító szerelvényeinket.

Ha Ősz, akkor gépszállítás

Szinte minden ősszel be tudunk számolni újabb gépszállításokról. Másoknak az ősz a szüret, a Halloween és az iskolakezdés időszaka, nálunk az jelzi az évszak beköszöntét, hogy ismét vetőgépek és kombájnok kerülnek a pótkocsijainkra.

Készülünk is rá, hiszen ilyenkor elég sokszor kell bevetnünk a gépszállító szerelvényeinket. Ezek a szerelvények gyakorlatilag alacsonyan futó mélybölcsős pótkocsik, amelyeknek a hátsó eleme levehető, és platóvá alakítható, hogy a saját meghajtású rakományok, mint például a mezőgazdasági gépek felgurulhassanak rá. Persze ezeket a pótokat máskor is használjuk, hiszen nem csak gépszállításra alkalmasak, hanem minden olyan rakománynál jól jönnek, ahol a magasság számít.

A cél mindig az, hogy a szerelvényeink ne csak biztonságosak legyenek, hanem hogy a szállítás egyszerű és költséghatékony legyen.

A túlságosan magas szerelvények miatt számos plusz költség felmerülhet engedélyek, felsővezetékek leszerelése vagy emelése, kerülőútvonalak miatt. A célunk az, hogy ezt elkerüljük, ezért ahol lehet próbáljuk csökkenteni a szerelvények magasságát az alacsonyan futó pótkocsikkal.

A gépszállító a 30-40 cm futómagasság mellett abban is extra, hogy platót is lehet vele használni, így nem kell feldaruzni a rakományt, ha fel tud menni önerőből.

Az a kombájn, amit legutóbb szállítottunk 7m hosszú – 3,9m széles – 4m magasságával mondhatjuk, hogy sztenderd méretű gépszállítmány volt. A partnerünk a korábbi hasonló fuvarunkat látva döntött úgy, hogy minket választ ehhez a munkához.

A másik gép, egy vetőgép, azonban egy kicsit komplikáltabb feladatnak bizonyult, mert a szélessége miatt a pótkocsit ki kellett szélesítenünk, hogy fel tudjanak állni vele. Persze ez abszolút megoldható, hiszen nem ez volt az első alkalom, hogy ehhez a kiegészítéshez kellett folyamodnunk.

A fuvarok abban is hasonlítottak egymáshoz, hogy mind a kettő belföldi szállítás volt, az ország egyik pontjáról a másikra kellett vinnünk. Ez szintén gyakori feladat, hiszen a gépek szállítása sokkal idő és költséghatékonyabb, ha nyerges vontatóval szállítják oda, mintha a saját lábán megy.

Általában kisebb távokra nem szoktak minket kérni, mert azt még a lassú jármű is meg tudja oldani.

Ezzel a két szállítással idén is bővítettük a mezőgazdasági gépszállítási portfóliónkat, mostanra gyakorlatilag már mindenféle vontató és berendezés állt már a szerelvényeinken.

Jövőre folytatódik a szezon, tavasszal ismét beszámolunk a legújabb gépszállításokról!

KIK

VAGYUNK

Ferro-Sped 2000

Fuvarozó és Szállítmányozó Kft.

H-2371 Dabas, Szent János út 1.

tel: +36 (29) 564-098

e-mail: info@ferrosped.hu

fuvarozás ferro-sped kft.

BLOG

KATEGÓRIÁK

TOVÁBBI BEJEGYZÉSEK